Komunikacja niewerbalna w biznesie (online & offline)

Czas trwania: 6 godzin
Forma: stacjonarna lub online
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i kompetencji uczestników w obszarze komunikacji niewerbalnej („mowy ciała”) w środowisku biznesowym (zarówno online jak i offline). W szczególności, chodzi o rozbudowanie tzw. „kompetencji komunikacyjnej” w zakresie komunikacji niewerbalnej oraz naświetlenie zagadnień zwykle pomijanych przy szkoleniach z komunikacji. Komunikacja niewerbalna ma znaczący wpływ na wizerunek nadawcy komunikatów – zwłaszcza jeśli chodzi o komunikowanie charyzmy i kompetencji. Stąd wiedza w tym zakresie przekłada się nie tylko na skuteczność przekazywania informacji, ale także na aspekty wizerunkowe (w tym personal branding nadawcy). W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- Komunikacja werbalna i niewerbalna - różnice i wzajemne relacje.
- Rodzaje komunikacji niewerbalnej.
- Sygnały alarmowe i pułapki komunikacji niewerbalnej.
- Dobre praktyki komunikacji niewerbalnej w biznesie - offline oraz online.
- Profil skutecznego nadawcy.
Zamów szkolenie!
Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję szkolenia.