Kultura doceniania w organizacji

Czas trwania: 6 godzin
Forma: stacjonarna lub online
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności związane
z budowaniem kultury doceniania w biznesie (zwłaszcza w miejscu pracy). Dlaczego docenianie jest tak ważne?
Badanie przeprowadzone przez Boston Consuting Group
w prawie 200 krajach, pokazało, że (wg samych pracowników!) źródłem szczęścia
w pracy jest (1) poczucie, że ta praca jest doceniania (2) dobre relacje z innymi (3)
work-life balance. Z kolei O.C. Tanner and Aon Hewitt Study wskazało, że osoby należycie doceniane są bardziej zaangażowane w swoją pracę (nawet w 91%, vs 61% w przypadku osób, które są odpowiednio wynagradzane, ale niedoceniane).
W praktyce biznesowej okazuje się jednak, że wielu pracowników nie czuje aby ich praca była doceniania – co jest szczególnie trudnym wyzwaniem, zwłaszcza biorąc pod uwagę realia pracy zdalnej i hybrydowej. Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczne umiejętności w tym zakresie otrzymując jednocześnie gotowe do wdrożenia pomysły
i rozwiązania. w trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- Wprowadzenie do kultury doceniania.
- Korzyści z kultury doceniania.
- Rodzaje doceniania, praktyczne przykłady i narzędzia (online oraz offline).
- Badanie potrzeb w zakresie doceniania.
- Dobre praktyki doceniania – budowanie i ewaluacja kultury w praktyce.
Zamów szkolenie!
Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję szkolenia.