Kultura doceniania

Kultura doceniania w organizacji

Czas trwania: 6 godzin
Forma: stacjonarna lub online

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności związane z budowaniem kultury doceniania w biznesie (zwłaszcza w miejscu pracy). Dlaczego docenianie jest tak ważne?

Badanie przeprowadzone przez Boston Consuting Group w prawie 200 krajach, pokazało, że (wg samych pracowników!) źródłem szczęścia w pracy jest (1) poczucie, że ta praca jest doceniania (2) dobre relacje z innymi (3) work-life balance. Z kolei O.C. Tanner and Aon Hewitt Study wskazało, że osoby należycie doceniane są bardziej zaangażowane w swoją pracę (nawet w 91%, vs 61% w przypadku osób, które są odpowiednio wynagradzane, ale niedoceniane).

W praktyce biznesowej okazuje się jednak, że wielu pracowników nie czuje aby ich praca była doceniania – co jest szczególnie trudnym wyzwaniem, zwłaszcza biorąc pod uwagę realia pracy zdalnej i hybrydowej. Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczne umiejętności w tym zakresie otrzymując jednocześnie gotowe do wdrożenia pomysły i rozwiązania. w trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

Zamów szkolenie!

Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy