Marketing polityczny

Marketing polityczny

Czas trwania: 8 godzin
Forma: stacjonarna lub online

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości odbiorców na temat zróżnicowanych form komunikacji oraz możliwości zarządzania własną przestrzenią informacyjną. Podczas spotkania poruszone zostaną tematy związane z budowaniem agendy politycznej oraz ustanawianiem jej związków z mediami.

Perspektywa ustanawiania agendy będzie jedną z głównych koncepcji teoretyczno-praktycznych podejmowanych w trakcie zajęć. Kwestia związana z opinią publiczną oraz możliwościami wpływania na nią stanowić będzie również jedną z głównych osi rozważań.

Uczestnikom warsztatu dostarczona zostanie wiedza zarówno teoretyczna, jak i praktyczna. Przedstawiona będzie perspektywa analityczna związana z segmentacją rynku, ale również identyfikacją wpływowych interesariuszy oraz sposoby, które zapewnią maksymalne poparcie dla podejmowanej inicjatywy. W trakcie warsztatu poruszone również zostaną tematy przywództwa i wpływu – w tym analityczne techniki identyfikowania najbardziej wpływowych jednostek.

Zamów szkolenie!

Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję szkolenia!

Formularz zgłoszeniowy