Marketing polityczny

Czas trwania: 8 godzin
Forma: stacjonarna lub online
Opis szkolenia
Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości odbiorców na temat
zróżnicowanych form komunikacji oraz możliwości zarządzania własną
przestrzenią informacyjną. Podczas spotkania poruszone zostaną tematy
związane z budowaniem agendy politycznej oraz ustanawianiem jej związków z mediami.
Perspektywa ustanawiania agendy będzie jedną z głównych
koncepcji teoretyczno-praktycznych podejmowanych w trakcie zajęć. Kwestia
związana z opinią publiczną oraz możliwościami wpływania na nią stanowić
będzie również jedną z głównych osi rozważań.
Uczestnikom warsztatu dostarczona zostanie wiedza zarówno teoretyczna,
jak i praktyczna. Przedstawiona będzie perspektywa analityczna związana
z segmentacją rynku, ale również identyfikacją wpływowych interesariuszy oraz sposoby, które zapewnią maksymalne poparcie dla podejmowanej inicjatywy.
W trakcie warsztatu poruszone również zostaną tematy przywództwa i wpływu –
w tym analityczne techniki identyfikowania najbardziej wpływowych jednostek.
Zamów szkolenie!
Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję szkolenia!