Social selling

Czas trwania: 6 godzin
Forma: stacjonarna lub online
Opis szkolenia
Social selling to proces budowania długofalowych, opartych na zaufaniu, relacji z aktualnymi i potencjalnymi odbiorcami (typowo: z klientami w procesie sprzedażowym) z wykorzystaniem mediów społecznościowych do osiągnięcia przyjętych celów (typowo: sprzedażowych). Ciekawym aspektem jest możliwość wykorzystania social sellingu do tworzenia społeczności zaangażowanych w działalność non-profit i ją wspierających. Po szkoleniu z social sellingu:
- opracujesz założenia programu social sellingowego (określanie celu, dobieranie contentu i jego znaczenie, dobór platformy social media, budowanie zaangażowania, komunikacja w zespole socialsellingowym, ocena efektów, dobór KPI),
- stworzysz personę – profil modelowego odbiorcy Twojej marki/ organizacji,
- poznasz znaczenie personal brandingu jako potężnego narzędzia w social sellingu,
- dowiesz się jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych na przykładzie LinkedIn, w tym: dobre praktyki komunikacyjne oraz błędy, których warto unikać, social selling Index.
Zamów szkolenie!
Napisz do nas, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną propozycję szkolenia.